Monday, January 18, 2010

impian hampir menjadi kenyataan...

Assalamualaikum buat semua..
alhamdulillah tahun 2010 menjelang jua.. syukur dipanjatkan kerana masih dikurniakan nikmat iman dan kesihatan yang baik untuk meneruskan perjuangan..
buat masa ini, kehidupan saya semakin penuh dengan kerja-kerja di pejabat dan undangan ceramah dari pelbagai pihak..harapnya saya dapat menjalankan amanah yang diberi dengan sempurna..
ada sesuatu yang saya ingin kongsikan dengan anda semua..
insya Allah, hasil karya saya yang pertama akan dilancarkan tidak lama lagi.. jika tiada aral melintang, insya Allah karya yang ditulis bersama 2 orang sahabat akan menemui pembaca sebelum tahun baru cina.. doakan ye moga karya sulung ini dapat diterbitkan tanpa sebarang halangan..
harapan saya, pastinya ingin melihat karya ini berada di pasaran dan mendapat sambutan yang baik daripada pembaca...sebarang komen amat dialu-alukan..
sekian..wasalam

No comments:

Post a Comment